FAQ / Ofte stillede spørgsmål

Har I også kontor i Hvidovre?

Nej, Hvidovre afdelingen er ubemandet.

Hvad er vilkårene hvis jeg takker ja til tilbuddet om at få 1. måned gratis?

For at få 1. måned gratis skal du binde dig for minimum 6 måneder. Du skal være opmærksom på at du stadig skal opsige aftalen med én måneds varsel til udgangen af en måned og at du tidligst kan opsige aftalen 5 måneder efter indflytning. Overtager du rummet f.eks d. 20. januar kan du tidligst opsige aftalen efter 5 måneder, dvs. d. 20. juni til fraflytning d. 31. juli. Bemærk at tilbuddet kun er for nye kunder.

Hvorfor koster rum på samme størrelser ikke det samme?

Prisen for rum med adgang døgnet rundt (Easy Udvidet) koster kr. 119 pr. kvm. pr. mdr.

Prisen for rum uden døgnadgang (Easy Standard) koster kr. 89 pr. kvm. pr. mdr.

Hvor længe binder jeg mig for?

Du skal opsige aftalen med 1 måneds varsel til udgangen af en måned.

Hvordan opsiger jeg mit depotrum?

Hvis du har oprettet dig som bruger på vores hjemmeside skal du opsige aftalen her. Ellers så kan du blot sende os en email.

Er mine ejendele forsikret?

Alle opbevarede ejendele henstår for din forsikring og risiko. Typisk dækker din egen indbo forsikring det opbevarede, blot du husker at oplyse dit forsikringsselskab om at du har ejendele opbevaret hos os.

Hvad er loftshøjden i depotrummene?

Alle “Easy udvidet” rum har en loftshøjde på minimum 280 cm. De fleste “Easy standard” rum har samme loftshøjde men enkelte har mindre. Giv os et kald hvis du vil spørge på et specifikt rum.

Tilbyder I særskilt forsikring?

Nej. Vores koncept hedder easystorage og vi forsøger at gøre det så nemt og billigt som muligt. Skulle vi tegne forsikringer ville det blive dyrt og besværligt.

Hvornår har jeg adgang til mit depotrum?

Hvis du har et rum med 24 timers adgang er der selvfølgelig adgang altid. Vi kalder det for “Easy Udvidet”. Hvis du har et “Easy Standard” har du adgang man-fre 9-16 samt lør. 10-15.

Kan det virkelig passe at der hverken er oprettelses gebyr eller depositum?

Ja det passer. Det eneste du skal betale for er dit rum.

Er rummene opvarmet?

Ja, alle rum er termostatstyret og således fri for frost, fugt og kulde.

Hvordan fungerer det når jeg har booket et rum?

Når du booker dit rum på vores hjemmeside, vil du blive bedt om at underskrive en aftale. Denne underskrives med dit NemID og nøglekort. Når du har underskrevet vil der blive fremsendt en personlig adgangskode til anlægget (hvis du har bestilt et Easy Udvidet depotrum). Denne fremsendes pr. e-mail kort tid efter at du har underskrevet. Husk egen hængelås til rummet.

Hvorfor skal jeg underskrive med NemID?

Det er vigtigt for os at sikre, at ingen uberettiget får adgang til vores depotrums anlæg. Vi sikrer os derfor ved at aftaler skal underskrives med NemID før at vi udleverer en personlig adgangskode til anlæggene. Systemet som vi bruger er leveret af Penneo og godkendt af DanID.

Kan jeg bestille et rum over telefonen eller ved at møde op på kontoret?

Ja, men du skal forbi vores kontor for at underskrive aftalen og fremvise billed id.

Har du flere spørgsmål eller brug for gode råd om flytning?

Ring til os på tlf. 44 64 66 05 man-fre 10-16 samt lør. 10-15.

Kontakt os
EasyStorage Hvidovre
Søvangsvej 1,
2650 Hvidovre

EasyStorage Måløv
Måløv Byvej 229
2760 Måløv

Tlf: 4464 6605
info@easystorage.dk
CVR nr.: 32357490

© 2017 | EASYSTORAGE
NYHEDSBREV
Få nyheder, tilbud og gode råd,
til du skal have opbevaret indbo.